Home » , , , , » Sembang Artis: Zarina Anjoulie Dakwa Ada Simpan Video Mabuk Aliff Aziz

Sembang Artis: Zarina Anjoulie Dakwa Ada Simpan Video Mabuk Aliff Aziz



Siapa tak kenal Artis kontroversi ini Zarina Anjoulie..kini heboh dengan isu perbalahan beliau dengan Aliff Aziz..Kini Zarina Anjoulie mempunyai satu rahsia besar mengenai Artis Aliff aziz dan Zarina Anjoulie kelihatan amat berang terhadap Aliff Aziz..

Tulisan Zarina memalui Twitter juga memaksa supaya Aliff Aziz meminta maaf kepadanya dalam tempoh 48 jam. Tetapi ada sesuatu yang menarik sebenarnya yang ingin disampaikan oleh Zarina sebelum ini.





Menurut tulisan Zarina Anjoulie di Twitter, beliau memulakan ayat dengan berkata bahawa beliau telah kehilangan nombor yang pernah disimpan dalam telefon bimbitnya. Kemudiannya bertanya tentang kesahihan hubungan antara Aliff dan pelakon Anne Ngasri selain menyambung dengan berkata beliau ada menyimpan klip video Aliff Aziz ketika mabuk.


Kini Aliff Aziz dikatakan telah sah bercinta dengan Anne Ngasri namun sikapnya yang suka bermanis mulut dengan ramai wanita masih belum dapat dikikis.

Menurut Aliff Aziz=

“Saya memang rapat dan serasi bila bersama Anne. Disebabkan itu saya selesa bila bersamanya dan saya akui memang selalu berhubung serta keluar menghabiskan masa bersama.

“Bagi saya, dialah satu-satunya teman yang mengambil berat mengenai saya selepas syarikat rakaman saya. Dia akan pastikan saya berada dalam keadaan yang baik.

“Dia juga banyak memberi tunjuk ajar saya tentang selok belok indusri terutama dalam bidang lakonan yang saya baru ceburi,” luahnya lagi.

Sumber


0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink